Založ si blog

Tajomstvo Zlatých pieskov.

Tajomstvo Zlatých pieskov I.

Zlaté piesky sú vychyteným destinačným centrom robotníkov a obyvateľov Bratislavy a okolia, ktoré už dlhé roky využívajú ako aj mnohí rekreanti na dovolenky a bratislavčania na oddych, najmä v lete. Málokto však vie, že Zlaté piesky sú centrom aj gay komunity, či je sparné leto alebo padá sneh, či mrzne. Záujemci o sexuálnu turistiku a náhodný sex tu kmitajú denno denne. Ja chodím na Zlaté piesky tiež, no nie dlho. So známymi alebo sám za účelom kúpania sa či povyrazenia si do prírody tak, ako to robia aj mnohí iní. Nevedel som do určitej doby vôbec o tom, čo sa tam deje neďaleko v lesíku, až kým mi to neprezradil môj kamarát Martin.

Môj prvý príbeh bude zo súčasnoti, keďže sa na Zlatých stretávam s mnohými ľuďmi a kamarátmi i nepriateľmi a neprajníkmi.

Po večeroch sme sa bavili na pláži. Boli krásne západy Slnka. V tohtoročné teplé marcové dni alebo aj na deke na pláži, pretože  mali náročnú prácu s otravnými ľuďmi. Ževraj.

Niektorí ani netušili, že sa nachádzajú v gay zóne . Boli prekvapení a len sa na to usmiali, pretože to  i trochu tušili.

Pozorovali na ľuďoch dosť neobvyklé správanie sa, ako napríklad pozorovanie ako sa opaľujujeme. Sústredeným pohľadom nadržaných starších osôb v okolí, postávajúcimi za kríkmi či vylehujúcimi na pláži. Pár ujov sme už museli poslať rázne do p…, pretože boli veľmi dotieraví.

Minule bolo nezvyčajne teplo a Zlaté piesky na nuda pláži sa priam hemžili ľuďmi, mladými rodinkami, ľuďmi so psíkami, staršími pánmi na bicykloch pendlujúcich po ceste hore a dole takmer celé poobedie a špehujúcimi krásne telá veľmi nenápadne. Boli sme na pláži, bavili sa o práci, o politike, o sexe a podobne, ako aj každý iný. Teda, skoro každý…Po čase som si musel odskočiť niečo kúpiť, pretože som vysmädol a vyhladol. Keď som sa vracal zažil som menší šok, za kríkmi si drnkal vtáka nejaký mladík. Keď som to zbadal až ma myklo. Šiel som ďalej. Po malom oblúku som sa vracal na pláž.

Mladík sa len usmial, keďže vedel, že sme len kamaráti a že idem pravdepodobne k nim. Pomaly si ho dal do gatí a šiel preč ako som sa približoval. Na pláži nebol skoro nikto, až na dvoch starších pánov, ktorí si ľubovali v pozorovaní aktu z diaľky na guľatine. Cestou som si od nich vypýtal cigaretu, dali mi až tri a snažili sa ma uhovoriť, ale ponáhľal som sa. Ja nie som kurva, ale to netušili. Podľa toho, sko sa odvážne správali a s automatickým očakávaním.

Ešte chvíľu sa z toho nevedel spamätať, ale robili sme si z toho srandu.

K večeru sa ale rýchlo ochladzovalo.

Tak poďme už, je zima.

Z auta, keď odchádzali, bolo vidno pri osvetlenej časti lesíka postávať pár mladých prostitútov, vyzývavo hľadiacich na odchádzajúcich potencionálnych zákazníkov.

Tak smola, no.

(„Nespoliehaj na hviezdy, tie padajú“)

(c) Karol Janko Malina (poviedka)

Herci-politici, prečo šírite nenávisť?

13.10.2023

Je až tragikomické sledovať aktivitu niektorých hercov-politikov, ktorí si zrejme pomýlili svoje povolanie a zneužívajú svoju popularitu na šírenie vlastných subjektívnych, a do veľkej miery zaujatých názorov na ľudí, ktorí na rozdiel od nich majú mandát od tohto národa, vážení herci a herečky, aby reprezentovali tento národ. Vy nemáte žiadne morálne právo, aby ste [...]

Hlas vypočul hlas národa. Dokedy?

08.10.2023

Je až do popukania ako liberálne až miestami profašis.tické médiá teraz vyťahujú všetkých kostlivcov zo skríň, aby vyjadrili svoju nenávisť, zaslepenosť a upevnili svoju protinárodnú pozíciu a aby zastrašili občanov, ktorí sa rozhodli demokraticky a slobodne voliť podľa, viacmenej, svojej vôle a nenechali ich pokojne spať. Čo sa to vlastne dnes teda deje? Celá tá [...]

Kde sa dvaja bijú, tretí zvíťazí.

15.09.2023

Nech už voľby dopadnú ako chcú, isté je, že aj navzdory pokrivenému obrazu života cez médiá ľudia stratili takmer štyri roky života; šancu byť si bližší a prežiť šťastnejší, plnohodnotnejší a čestnejší život. Či už v rodine, v práci alebo medzi známymi a priateľmi. Vojna na Ukrajine u nás spúšťa oveľa väčšiu interakciu ako si vôbec myslíme. I keď si [...]

Gorazdova 27, bratislava, vila, Danko

Nielen prezidentská vila chátra. Štát odkúpil miliónové nehnuteľnosti aj pre šéfa parlamentu, nikto v nich však nebýva

23.04.2024 09:00

Žiaden šéf Národnej rady SR sa do nej totiž nenasťahoval, ani len v jej priestoroch neprijal žiadnu oficiálnu návštevu.

deviataci, Banská Bystrica, protidrogový vlak

Špeciálny vlak ukazuje, čo spôsobujú tvrdé drogy. Autor projektu Revolution train vychádza z vlastnej skúsenosti

23.04.2024 09:00

Na nebezpečenstvo drog upozorňuje v týchto dňoch slovenských deviatakov špeciálny vlak Revolution train, v ktorom sa o príčinách, vývoji a dôsledkoch závislosti dozvedajú zážitkovou formou.

Russia Victory Day Parade ruskí vojaci

Výdavky na zbrojenie rekordne rastú. Vojna na Ukrajine rozhýbala NATO

23.04.2024 08:00

Celkové vojenské výdavky vo svete dosiahli vlani až 2,443 bilióna dolárov, čo je najvyššia suma od roku 1988.

americkí vojaci

Na americké jednotky v Iraku a Sýrii útočili dvakrát v priebehu 24 hodín

23.04.2024 06:52

Dva drony zostrelili v pondelok neďaleko leteckej základne v západoirackej provincii Anbár.