Slovenský duch (Elán) je mŕtvy.

5. decembra 2019, karolmalina, Nezaradené

Slovenský národ, resp. ľudia v spoločenstve a na priestranstve súčasnej SR zažili aj ťažšie odbobia svojej existencie aké máme dnes, to je aj priemerne informovanému človeku z dejepisu dobre známe, ale duch aj napriek tým ťažkým časom útlaku zo strany Uhorska, tureckých nájazdov, anarchie počas stredoveku, fašistického Nemecka a jeho rabstvu na slovanských územiach nikdy nezažil niečo obdobné ako dnes. Umieranie ducha národa. Šialenstvo, ktoré je dnes nadstavené na osi migranti alebo MY má príčiny rôzne. O nich som sa vyjadril už dosť a nedubem ich opakovať. Spomeniem len sexuálny podtón, skrytý za “ humánne “ demagógie a sugestívne frázy. Vychádza to z toho najprimitínšieho pudu človeka, pri ktorom sa prestáva taký jedinec racionálne a zodpovedne správať. Takých jedincov máme dosť v rôznych politických stranách, spolkoch, medzi mediálne známymi osobami pôsobiacimi denno denne deštruktívne na psychiku Slovákov aj medzi hercami – politikmi.

Pravda a slobodný názor začínajú byť nedostatkovým tovarom, a to je dôkaz o tom,  že demokracia v našom spoločensko-politickom systéme nie je!!!

Ďalším dôkazom o “ diktatúre a úsmevom, resp. úškrnom “ je aj gradácia cenzúry!!! Spomeniem len cenzurovanie nového hitu od skupiny Elán. Je neuveriteľné, že skupina, ktorá vypredala Carnegie hall v USA či zaplnila Letenskú plán v Prahe a predala okolo 5 miliónov nosičov je ignorovaná slovenskými médiami. Jej pieseň “ Bulvárne krysy “ je navyše o aktuálne najproblematickejšej téme, o novinároch a ich beztrestnosti v rámci klamania, urážania, ohovárania, rýpania sa v sukromí či zavádzania v našej spoločnosti. Pieseň je navyše mimoriadne kvalitná čo do hudby, textu aj celkového spracovania a spolu s nadčasovým videoklipom zachytáva súčasnú realitu v jej prapodstate. Odhaľuje nám ten najväčší problém dneška. Bulvár. Ten zasahuje svojou falošnou tvárou a zapredanosťou výrazne do myslenia ľudí. Deformuje ho, píše za zrkadlom so stovkami eur na stole hocičo a v hocijakej forme a obsahu, len aby ovplyvňoval politické dianie na Slovensku smerom k zániku, amorálnostiam a viedol spoločnosť do chaosu v ktorom sa najlepšie loví kapitalistom, oligarchom a zahraničným mimovládkam. Tie navyše fungujú tak, že sú akýmsi korupčným nástrojom pri zmenách systémov a pri výmene politikov, nie pre blaho vlastných národov. Ale majú takú silu, že dokážu presvedčiť o svojej lži.

Často zaobalujú hov.ná do krásnych obalov, namaľovaných, trblietajúcich sa a dobre znejúcich. Tie potom zaplavujú  smradom národ a rozožierajú ho zvnútra. A niektorí ľudia takýmto osobám sami pritom aj tlieskajú.

Cenzúra však nie je len v tomto prípade. Cenzurujú sa aj iní umelci, osoby, osobnosti v tv, ako aj v rádiách či ľudia na sociálnych sieťach.

Však hlavnou úlohou ostáva zistiť, čo je hnacím motorom týchto deštrukčných počinov ľudí, ktorí za tým všetkým stoja. Je to viera Soroša, že ak sa celý svet pomieša a nebudú už vlastne národy, viery, odlišné rasy a národnosti, tak nebudú ani vojny? Čo je absolútny omyl.

Či sú za tým peniaze? Či spomenutý sexuálny podtón?

Jednofarebný svet so sedemdesiatimi pohlaviami? Naozaj to chceme? A vládu chorých ľudí túžiacich len po moci a peniazoch?

Duch národa je aj skupina Elán. Stačí si vypočuť len nový album. V ňom sa skrýva. Dovoľte mu prosím slovenské médiá žiť. Alebo už nie ste slovenské?