Založ si blog

K sviatku Lásky, nie len pre zamilovaných.

Tí, ktorí chcú byť zamilovaní celý život, tak tí by mali vedieť, že „LÁSKA JE POCHOPENÉ UTRPENIE“. Ak toto medzi dvoma ľuďmi nefunguje, nebude fungovať potom ani vzťah.

Že vraj

Dnes má byť pekný deň;

tak vstávaj, tak poďme hore, hore;

mne sníval sa krásny sen,

a ja chcem vidieť srdce tvoje.

V samote umieram kvôli tebe;

môžem, musím každý deň,

ja sa túžim dotknúť ohňa, čo ťa hreje,

ja mrznem bez neho na kosť

a dlhý je môj tieň.

Tak ukáž mi lásku,

tak pozri, že nie som tu sám;

nepozeraj do seba, nehľadaj pascu,

zdvihni hlavu a pozri kto ťa rád má.

Otvor dušu dokorán,

nech vietor k tebe môj odkaz prinesie;

veď nie sme tu sami, kto líže sa z rán.

Tak daj mi pusu po vetre

alebo dajme bodku týmto hrám.

Je v tebe vo vnútri,

ukáž to, daj to von.

Ukáž mi lásku,

ukáž mi lásku, ukáž mi lásku;

tak daj to von;

chcem vidieť tvoje vnútro,

chcem vyliezť hore na tvoj strom,

chcem odtrhnúť jeho sladký plod,

chcem počuť zahrmieť v tom hrom.

Tak ukáž, kvôli tomu tu som.

21.11.2005. (c) Karol Janko Malina

Herci-politici, prečo šírite nenávisť?

13.10.2023

Je až tragikomické sledovať aktivitu niektorých hercov-politikov, ktorí si zrejme pomýlili svoje povolanie a zneužívajú svoju popularitu na šírenie vlastných subjektívnych, a do veľkej miery zaujatých názorov na ľudí, ktorí na rozdiel od nich majú mandát od tohto národa, vážení herci a herečky, aby reprezentovali tento národ. Vy nemáte žiadne morálne právo, aby ste [...]

Hlas vypočul hlas národa. Dokedy?

08.10.2023

Je až do popukania ako liberálne až miestami profašis.tické médiá teraz vyťahujú všetkých kostlivcov zo skríň, aby vyjadrili svoju nenávisť, zaslepenosť a upevnili svoju protinárodnú pozíciu a aby zastrašili občanov, ktorí sa rozhodli demokraticky a slobodne voliť podľa, viacmenej, svojej vôle a nenechali ich pokojne spať. Čo sa to vlastne dnes teda deje? Celá tá [...]

Kde sa dvaja bijú, tretí zvíťazí.

15.09.2023

Nech už voľby dopadnú ako chcú, isté je, že aj navzdory pokrivenému obrazu života cez médiá ľudia stratili takmer štyri roky života; šancu byť si bližší a prežiť šťastnejší, plnohodnotnejší a čestnejší život. Či už v rodine, v práci alebo medzi známymi a priateľmi. Vojna na Ukrajine u nás spúšťa oveľa väčšiu interakciu ako si vôbec myslíme. I keď si [...]

mimoriadne1, mim1, zemetrasenie, seizmograf

Juhozápad Grécka zasiahlo pomerne silné zemetrasenie

29.03.2024 11:04

Otrasy bolo cítiť aj na Kréte a v Aténach.

Poľsko, NATO

Odborníci: Jednostranným vyslaním vojakov sa nestane celé NATO účastníkom vojny

29.03.2024 10:25

Na zatiaľ nepublikovanú správu nemeckých odborníkov sa odvoláva agentúra DPA.

20. rokov od vstupu Slovenska do NATO, prezidentka Zuzana Čaputová, Marián Kurilla

Garancia bezpečnosti či strata suverenity? Slovensko chráni povestný „bezpečnostný dáždnik“ z NATO už dvadsať rokov

29.03.2024 09:30

NATO presadzuje predovšetkým mierové riešenie sporov. Ak však diplomatické úsilie zlyhá, disponuje vojenskými silami pre zabezpečovanie krízového manažmentu.

Maryland most

Maryland dostane od vlády po zrútení mosta 60 miliónov dolárov

29.03.2024 08:37

Dvoch robotníkov sa podarilo zachrániť, u ďalších šiestich už úrady potvrdili úmrtie.